Toimitustiedot
OutdoorHeld®:llä yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on keskittyä laadukkaisiin ja turvallisiin toimitusvaihtoehtoihin, jotta asiakkaamme voivat rentoutua, kunnes he nauttivat tuotteistamme kotona läheistensä kanssa.
MITÄ POSTIKULUT MAKSAVAT?
Olemme ylpeitä voidessamme tarjota kaikille asiakkaillemme ilmaisen toimituksen Suomeen - ilman minimitilausarvoa.
MISSÄ PAKETTINI ON?
Kun pakettisi on pakattu, se luovutetaan kuljetusyhtiöllemme, ja saat sähköpostitse seurantanumeron, jotta voit seurata pakettisi sijaintia livenä milloin tahansa.
MIKSI PAKETTINI SEURANTA EI TOIMI?
Tietyissä tapauksissa kuljetuskumppanimme DHL ja DPD tarvitsevat 1-3 työpäivää päivittääkseen paketin sijainnin (yhä useammin sunnuntaisin ja juhlapyhinä). Pyydämme ymmärrystä ja kärsivällisyyttä näissä tapauksissa. Jos seuranta ei vieläkään toimi 5 työpäivän jälkeen, ota yhteyttä asiakastukitiimiimme.
OLEN ANTANUT VÄÄRÄT OSOITETIEDOT KASSALLA, MITÄ NYT?
Ota meihin välittömästi yhteyttä sähköpostitse (info@outdoorheld.fi)/yhteydenottolomakkeella ja ilmoita oikea toimitusosoitteesi. Niin kauan kuin pakettiasi ei ole vielä lähetetty, voimme helposti muuttaa osoitetietosi jälkikäteen ja pyrimme tekemään sen mahdollisimman nopeasti.
Heti kun paketti on lähetetty, emme valitettavasti voi enää muuttaa toimitustietoja, koska ne on jo luovutettu toimituskumppaneillemme.
Siksi suosittelemme, että tarkistat kaikki tiedot/osoitteet ennen tilauksen viimeistelyä, jotta vältät mahdolliset viivästykset tai toimitusongelmat. Kehotamme sinua myös vastaamaan sähköpostiviesteihin, jotka koskevat toimitusta/toimitusilmoituksia/paketin noutamista noutomyymälöistä (jos et ole kotona toimitushetkellä) ja panemaan ne merkille.
MIHIN MAIHIN LÄHETÄTTE TAVAROITANNE?
Toimitamme tuotteitamme maailmanlaajuisesti.
Tarjoamme ilmaisen toimituksen ilman vähimmäistilausarvoa Suomeen. Muita maita, joissa on ilmainen toimitus, seuraa pian.
_________________
Jos sinulla on muita kysymyksiä (tuote, toimitus, tilaaminen jne.), katso yksityiskohtaiset usein kysytyt kysymykset.
Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit aina kirjoittaa meille viestin valikkokohdasta "Yhteystiedot" & asiakastukitiimimme hoitaa pyyntösi henkilökohtaisesti mahdollisimman pian!